שלום רב
בתהליך חיפוש ומעבר לניהול הועד על ידי חברת ניהול ואחזקה
נשאלת השאלה , הכספים המשולמים על ידי הדיירים עוברים לחשבון החברה או לחשבון בנק של הועד ומשם משולמים לחברת האחזקה ?
שאלה נוספת :
איך אמורה להראות הצעת מחיר של חברה כזאת שאמורה לטפל בכלל המערכות ובכל העניינים של המבנה ?
האם דמי ניהול נלקחים בנפרד לשירותים המסופקים לנו? האם בעלי מקצוע כמו חשמלאים ואינסטלטורים וכו יידרשו תשלומים נוספים או שזה כלול במחיר דמי הועד?
תודה רבה.
חברת ניהול
מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv
Re: חברת ניהול
שלום רב,
1. ההחלטה היא שלכם.
2. הצעה משתנה מחברה לחברה. אין פורמט קבוע. הפתרון - קבלת הצעות נוספות והשוואה.
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
1. ההחלטה היא שלכם.
2. הצעה משתנה מחברה לחברה. אין פורמט קבוע. הפתרון - קבלת הצעות נוספות והשוואה.
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680