תשלומים לועד

פורום פתוח בנושאים הנוגעים לניהול / אחזקת בתים, ועד בית, חברות ניהול וכו'.

בניהול יואב לוי - מנכ"ל משותף בחב' Easy House ניהול בתים.

מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv

נעול
מנהל מערכת

תשלומים לועד

שליחה על ידי מנהל מערכת »

אנו חיים בבית משותף של שש דירות.
2דירות הקרקע מבקשים לנכות את חלק המעלית ממסי הועד.
לאחר שהובהר כי לא יקבלו פטור שכזה ( בהתאם לחוק) מסרו כי לא יסכימו לשידרוגים בבניין (לדוגמא שדרוג הגינה והתקנת אינטרקום) שאלתנו היא : א.באיזה רוב צריך להעביר דברים כגון אלו שציונו קודם? ב. האם הם חייבים להשתתף ? ג. האם ניתן לחייב אותם להשתתף בהוצאות הקבועות של השידרוגים ( תיקונים וכו')? אנא בתשובתך ציין מראי מקום על מנת שנוכל להוכיח את עמדתנו.
צוות האתר

יש להבדיל בין שדרוג לתחזוקה שוטפת של בית משותף

שליחה על ידי צוות האתר »

שאלה דומה מאוד ותשובה עליה המבדילה בין שדרוג לתחזוקה שוטפת של בית משותף תמצא כאן:
http://www.batim.org.il/phpBBHeb/viewtopic.php?t=94

תוכל גם להיעזר בחוק המקרקעין המצוי באתר האיגוד תחת דף "חוקים": http://www.batim.org.il/low.html

כתבה אודות קבלת החלטות ע"י דיירי בית משותף שהתפרסמה בynet ותוכל למצוא כאן:
http://www.batim.org.il/articles.html

בהצלחה
נעול

חזור אל “פורום ניהול / אחזקת בית משותף”