כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • העברת ועד לחברה חיצונית
דף 1 מתוך 1

העברת ועד לחברה חיצונית

נשלח: 08/06/2021 - 16:51:09
על ידי PASARELA
שלום,
אימי המבוגרת גרה לבדה בשכירות בבניין ובו כ 13 דירות אשר ברובם מתגוררים אנשים בשכירות.
היום הודיע להם הועד שהוא רוצה לעביר את הניהול לחברה חיצונית כיוון שאין מישהו אחר שרוצה לקחת על עצמו את התפקיד ואשת הועד לא נמצאת בקו הבריאות.
הנקודה היא שהתשלום עולה מ 170 ש"ח ל 250 ש"ח לחודש שהם משולמים ע"י אימי וזו קפיצה גבוהה ויקרה עבורה.
מה ניתן לעשות...?

תודה

Re: העברת ועד לחברה חיצונית

נשלח: 14/06/2021 - 11:52:39
על ידי און צוק עורך דין
שלום רב,

יש לערוך אסיפת דיירים ולקבל החלטה ע"י לפחות 75% מבעלי הדירות שתומכים במינוי חברת ניהול

בברכה,
און צוק, עו"ד