פיגומים לבניין
נשלח: 19/12/2017 - 17:03:07
שלום רב,
האם ניתן לתבוע על חשד בפיגומים לבניין שלא נעשו כראוי? בבניין שלנו עורכים תמ"א 38 ונראה שהפיגומים אינם יציבים. נכנסתי לקרוא על הנושא קצת ואכן מסתבר שיש לשים בחשיבות רבה את העניין הבטיחותי בעת העבודה של הפועלים, ובכלל - לשמור גם על הבטיחות שלנו, הדיירים.
תודה מראש!
האם ניתן לתבוע על חשד בפיגומים לבניין שלא נעשו כראוי? בבניין שלנו עורכים תמ"א 38 ונראה שהפיגומים אינם יציבים. נכנסתי לקרוא על הנושא קצת ואכן מסתבר שיש לשים בחשיבות רבה את העניין הבטיחותי בעת העבודה של הפועלים, ובכלל - לשמור גם על הבטיחות שלנו, הדיירים.
תודה מראש!