תשלום מיסי ועד על תקופה בין ביצוע רכישת הדירה לבין סיום וקבל
נשלח: 27/03/2006 - 19:22:21
שלום רב
רכשתי דירת מיני קוטג בבניין משותף באוקטובר 2005 רק היום חמישה חודשים אחרי סיימתי את תשלוני לקבלן ובשעה טובה קיבלתי מפתח.
לדברי הועד המקנן בבניין עלי לשלם דמי ועד מיום סגירת החוזה.
מכיוון שלא החזקתי בידי מפתח ( עד היום) וזאת מכיוון שלא סיימתי התשלומים על הדירה ולמעט החוזה הקיים ביני לבין הקבלן לא עמדה לרשותי שום זכטת בדירה לדעתי עלי להתחיל ולשלם מיסי ועד מהיום ולא כפי שהועד אומר מהיום שרכשתי את הדירה
אשמך לקבל תגובות מהפורום
a_vurtzel@hotmail.com
רכשתי דירת מיני קוטג בבניין משותף באוקטובר 2005 רק היום חמישה חודשים אחרי סיימתי את תשלוני לקבלן ובשעה טובה קיבלתי מפתח.
לדברי הועד המקנן בבניין עלי לשלם דמי ועד מיום סגירת החוזה.
מכיוון שלא החזקתי בידי מפתח ( עד היום) וזאת מכיוון שלא סיימתי התשלומים על הדירה ולמעט החוזה הקיים ביני לבין הקבלן לא עמדה לרשותי שום זכטת בדירה לדעתי עלי להתחיל ולשלם מיסי ועד מהיום ולא כפי שהועד אומר מהיום שרכשתי את הדירה
אשמך לקבל תגובות מהפורום
a_vurtzel@hotmail.com