כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • תשלומי ועד בית
דף 1 מתוך 1

תשלומי ועד בית

נשלח: 09/03/2006 - 20:34:39
על ידי רון
ברצוני לדעת האם בבניין בן 7 דיירים התשלום הינו אחיד לכל הדירות או לפי גודל הדירה, אם התשובה היא לפי גודל הדירה האם צריכה להיות 100% הסכמה לתשלום אחיד לכל הדירות או שמספיק שדירה אחת תתנגד לכך ואז כל אחד ישלם לפי גודל דירתו

יש לבדוק נסח טאבו

נשלח: 19/03/2006 - 14:16:40
על ידי שחר מערכות מידע, צוות האת
בנסח טאבו רשום חלק יחסי של כל דירה/עסק מהרכוש המשותף, וגם צורת חלוקת התשלום בין בעלי הנכסים(סכום זהה לכולם/לפי חלק יחסי/לפי סוג פעילות בנכס וכו').
בנוסף כדאי שתעיין בחוק המקרקעין שבאתר האיגוד, תחת הדף "חוקי הבית המשותף".
כתובת הדף: http://www.batim.org.il/low.html

אני אשמח לתגובות נוספות של דיירים חברות ניהול וכל מי שיכול להרחיב בענין.