חברת הניהול מונתה על ידי היזם
נשלח: 16/09/2024 - 19:49:20
דיירי הבניין חתמו על הסכם ניהול הבניין מול היזם. היזם ערך הסכם ניהול מול חברת הניהול.
האם חברת הניהול רשאית להגיש תביעה כנגד סרבני תשלום, או שהיא נדרשת לפנות לנציגות כדי
שתגיש תביעה.
האם חברת הניהול רשאית להגיש תביעה כנגד סרבני תשלום, או שהיא נדרשת לפנות לנציגות כדי
שתגיש תביעה.