כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • חברת הניהול מונתה על ידי היזם
דף 1 מתוך 1

חברת הניהול מונתה על ידי היזם

נשלח: 16/09/2024 - 19:49:20
על ידי daniel1958
דיירי הבניין חתמו על הסכם ניהול הבניין מול היזם. היזם ערך הסכם ניהול מול חברת הניהול.
האם חברת הניהול רשאית להגיש תביעה כנגד סרבני תשלום, או שהיא נדרשת לפנות לנציגות כדי
שתגיש תביעה.

Re: חברת הניהול מונתה על ידי היזם

נשלח: 30/09/2024 - 14:54:13
על ידי razadv
שלום רב,

יש לקרוא את ההסכם על מנת לענות על שאלה זו.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד