ניהול בית משותף
נשלח: 15/09/2024 - 21:25:28
חברת ניהול התחייבה בין היתר גם לגבות את דמי הועד, וכן לאכוף סרבני תשלום שמשלמים לה ישירות.
כאשר הועד אינו משתף פעולה לצורך גביה מהסרבנים, האם ניתן לחייב את הועד להגיש תביעה כנגד סרבני תשלום? ובאיזה דרך?
כאשר הועד אינו משתף פעולה לצורך גביה מהסרבנים, האם ניתן לחייב את הועד להגיש תביעה כנגד סרבני תשלום? ובאיזה דרך?