כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • ניהול בית משותף
דף 1 מתוך 1

ניהול בית משותף

נשלח: 15/09/2024 - 21:25:28
על ידי daniel1958
חברת ניהול התחייבה בין היתר גם לגבות את דמי הועד, וכן לאכוף סרבני תשלום שמשלמים לה ישירות.

כאשר הועד אינו משתף פעולה לצורך גביה מהסרבנים, האם ניתן לחייב את הועד להגיש תביעה כנגד סרבני תשלום? ובאיזה דרך?

Re: ניהול בית משותף

נשלח: 16/09/2024 - 13:20:04
על ידי razadv
שלום רב,

בהחלט ניתן להגיש תביעה לצו עשה למפקחת על המקרקעין שיורה לנציגות לפעול לגבות הכספים.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד