כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • תשלום לועד הבית
דף 1 מתוך 1

תשלום לועד הבית

נשלח: 09/02/2024 - 15:49:44
על ידי Asi
שלום

ועד הבית מבקש : תשלום חודשי לחברת הניהול + תשלום חודשי לועד הבית ( קטן יותר ) ,

האם לפי חוק המקרקעין שני התשלומים אמורים להיות לפי מ"ר כולל התשלום לועד ?

תודה

Re: תשלום לועד הבית

נשלח: 11/02/2024 - 16:41:22
על ידי razadv
שלום רב,

ברירת המחדל הקבועה בחוק - לפי גודל הדירה. אלא אם נקבע אחרת בתקנון המוסכם.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד

Re: תשלום לועד הבית

נשלח: 03/03/2024 - 23:25:35
על ידי Asi
תודה על התשובה !

והיה ואכן נקבע אחרת בתקנון והעניין יגיע לפתחו של הממונה על הבתים המשותפים עקב התנגדות, האם גביית 2 התשלומים תהיה לפי מ"ר כחוק ?

תודה שוב

Re: תשלום לועד הבית

נשלח: 17/03/2024 - 11:09:10
על ידי razadv
אם נקבע אחרת בתקנון - יש ללכת על פי הוראותיו בלבד.