תשלום לועד הבית
נשלח: 09/02/2024 - 15:49:44
שלום
ועד הבית מבקש : תשלום חודשי לחברת הניהול + תשלום חודשי לועד הבית ( קטן יותר ) ,
האם לפי חוק המקרקעין שני התשלומים אמורים להיות לפי מ"ר כולל התשלום לועד ?
תודה
ועד הבית מבקש : תשלום חודשי לחברת הניהול + תשלום חודשי לועד הבית ( קטן יותר ) ,
האם לפי חוק המקרקעין שני התשלומים אמורים להיות לפי מ"ר כולל התשלום לועד ?
תודה