צנרת משותפת סולרית
נשלח: 14/11/2023 - 14:50:04
יש לי תיקון צנרת משותפת (הוצאה חריגה) אבל יש תקציב בקופת ועד לטיפול שלה(הדיירים שהם שוכרים טוענים שלא צריך לקחת כסף מקופת הועד כי זה הוצאה חריגה) האם שוכרים גם צריכים להיות שותפים ואם לא רק בעלי הדירה צריכים לשלם ואם רק בעלי הדירה צריכים לשלם איך נעשת החלוקה ? לאסוף כסף רק לתיקון הצנרת או לקחת חלק מהתשלום השוטף של מי שבעל דירה וחלק מבעלי דירה של שוכרים ?