כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • השתתפות בהוצאות תיקונים
דף 1 מתוך 1

השתתפות בהוצאות תיקונים

נשלח: 13/11/2023 - 09:55:27
על ידי sarale31
שלום רב,

אנו ועד בית בבניין בן כ 40 שנה ואנו ועד בית קבוע כבר למעלה מ 20 שנה בבניין 9 דיירים.
לפני כ7 שנים אחד הדיירים בקומה השניה שיפץ את דירתו ובזמן הקדיחות החיפוי שע"ג הקיר בלובי הכניסה
נפל ברובו (חלקו באותו העת וחלקו בהמשך )
כשאנו כועד פנינו לשכן טען כי זה לא בגלל השיפוץ שלו.
לפני כחודשיים התקבלה החלטה כי מכיוון שזה מסכן את העוברים ושבים שהאריחים יכולים ליפול על ראשם חלילה יש לבצע גירוד
והחלפת האריחים.
במסגרת התיקון הוחלט ג"כ להדביק קרמיקה זהה ע"ג הריצוף הקיים (כפי שהיה קודם לכן תואם לחיפוי הקיר)
מצאנו איש מקצוע אמין וסביר במחיר ונסענו עד לרחוק לרכוש חומרי גלם זולים בהרבה ממחיר השוק.
7 מתוך 9 דיירים שילמו ללא בעיה.
הדייר בקומה שניה (מיודענו ממקודם) נעלב כי לא התייעצו עימו קודם ואמר כי העלות יקרה ומדוע הדביקו ריצוף ולא מוכן לשלם
דיירת הוספת בקומה ראשונה (שאיננה מתגורת בדירה ופיצלה את הדירה להשקעה שלה ל 2 יח"ד ) איננה מגיבה ולא מוכנה לשלם.

מה עושים במקרה כזה?? שימלנו מכיסנו ההוצאה (יצא שכל דייר צריך לשלם כ 1,500 ש"ח)
אודה לעזרתכם
בשורות טובות

Re: השתתפות בהוצאות תיקונים

נשלח: 15/11/2023 - 11:37:56
על ידי razadv
שלום רב,

כל עוד ההחלטה בעד השיפוץ נתקבלה בהחלטה של האסיפה הכללית ברוב של 51% ממשתתפיה ושלה נרשם פרוטוקול - אין רלבנטיות למצב רגשי של הדייר וחלה עליו החובה לשלם בעד חלקו בעבודות, וכנ"ל לגבי הדיירת.

סירבו לשלם - יש להגיש תביעה כספית לפני המפקחת.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד