כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • פסולת על גג הבניין
דף 1 מתוך 1

פסולת על גג הבניין

נשלח: 12/11/2023 - 21:16:29
על ידי PASARELA
שלום, בניין של 3 קומות אנחנו 6 דיירים.
עליתי לגג וראיתי "פסולת": סנטף ישן שהיה שייך לדירה שבקומה השלישית ומנוע של מזגן הפוך על הרצפה השייך לאותה דירה ( המנוע פועל ).
כל הפסולת נמצא על הגג מעל הדירה שהפסולת שייך אליו.
תיכף מתחילים הגשמים, אם תהיה נזילת מים, מי יישא בהוצאות של התיקון ?

תודה מראש

Re: פסולת על גג הבניין

נשלח: 15/11/2023 - 11:35:28
על ידי razadv
שלום רב,

1. יש להועיד אסיפה כללית ולקבל החלטה ברוב של 51% ממשתתפיה על פינוי כל המיטלטלין מכל רחבי הרכוש המשותף.
2. לאחר מכן להוציא מכתבי דרישה מכל בעלי הדירות שטרם סילקו מיטלטליהם.
3. ככל וסירבו - יש להגיש תביעה לצו עשה לפני המפקחת.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד

Re: פסולת על גג הבניין

נשלח: 15/11/2023 - 12:18:35
על ידי PASARELA
תודה, אבל זה לא עונה על השאלה שלי.
אם הציוד יישאר שם ותהיה דליפת מים, מי ישלם על התיקון: כל הבניין או בעל הדירה שהציוד שייך לו ובמקרה זה זו הדירה שתהיה בה את המסילה.

תודה

Re: פסולת על גג הבניין

נשלח: 19/11/2023 - 09:45:18
על ידי razadv
ככל ותפעל בהתאם לסדר הדברים שציינתי - על בעל הדירה יהיה לשאת בכל הוצאה.