כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • נשירת חיפויים ממעטפת הבנין החיצונית
דף 1 מתוך 1

נשירת חיפויים ממעטפת הבנין החיצונית

נשלח: 31/03/2023 - 16:01:46
על ידי שושקה
שלום,
נשירת חיפויים ואבני פסיפס ממעטפת הבנין החיצונית.
טופל נקודתית על ידי קבלן שבחר הוועד(לא מהנדס). נדחו בקשותי
שההליך התקין החוקי הינו לפעול לפי חווד מהנדס מומחה.
בהתאם. דווח על ידי לעיריה.
מי נושא באחריות במקרה פגיעה בנפש?
איך להתנהל בתבונה. הוועד התפטר. האם חובה עלי לקחת חלק בכינוס אסיפת ועד?
ת ו ד ה .



.

Re: נשירת חיפויים ממעטפת הבנין החיצונית

נשלח: 05/04/2023 - 12:45:03
על ידי razadv
שלום רב,

לנציגות מוקנית הסמכות להתקשר בחוזים עם צדדים שלישיים (קבלן) בהתאם לשיקול דעתה. משכך ההליך תקין. יחד עם זאת לא מעט נציגויות מעדיפות להועיד אסיפה וכי הדיירים יבחרו את מיהות הקבלן.
כל פגיעה לרכוש פרטי מרכוש משותף - אחראית הנציגות.
ככל והתפטר הועד - יש להועיד אסיפה לבחירת נציגות חדשה. אף דייר לא הסכים, יש להגיש בקשה למינוי נציגות חיצונית בשכר למפקח באשדוד.

בהצלחה

רז חיימוביץ, עו"ד

Re: נשירת חיפויים ממעטפת הבנין החיצונית

נשלח: 09/04/2023 - 01:00:35
על ידי שושקה
שלום,

תודה לתשובתך.

הועד שהתפטר הודיע על אסיפת דיירים והזמין
את השוכרים.
האם כבעלת הדירה אפשרי/רצוי למנוע השתתפות השוכרים
והאם מספקת הודעה בכתב (מיסרון) שאיני מיפה כוחם
להצביע.
חג שמח.

Re: נשירת חיפויים ממעטפת הבנין החיצונית

נשלח: 16/04/2023 - 09:50:27
על ידי razadv
שלום רב,

שוכרים יכולים להשתתף באסיפה אך אינם רשאים להצביע. אלא אם קיבלו ייפוי כוח מבעל הדירה להצביע במקומו באסיפה. העתק יפוי הכוח יוצג ויועבר ליו"ר האסיפה בתחילת האסיפה ויירשמו בפרוטוקול.

הודעת מסרון בצירוף שם, משפחה, מספר דירה, ת"ז של בעל הדירה המסמיך אדם אחר (יש להכניס פרטיו גם) להצביע בשמו באסיפה (יש להכניס פרטי האסיפה: יום, שעה וכיו"ב) - ניתן לקבל, הכל בכפוף לאמור לעיל.

בהצלחה,

רז חיימוביץ, עו"ד

Re: נשירת חיפויים ממעטפת הבנין החיצונית

נשלח: 28/04/2023 - 06:46:55
על ידי שושקה
שלום

בישיבת הועד בה לא לקחתי חלק העביר הועד מיסרון-
"הוחלט על לקיחת חברה חיצונית בחירת החברה ימשך עד 15.03
כח בתאריך זה אני הולך לבנק לצאת מהחשבון".
1. מבינה שהחלטה על העברת ניהול הבית לחברה חיצונית רוב 66% של בעלי הדירות.
הועד מסרב להעביר פרוטוקול שלהישיבה ופרוט המשתתפים.
האם חוקי?
2. האם במצב זה אופציונלי לפנות למפקחת(אשדוד) למינוי ועד בשכר?
תודה רבה.

Re: נשירת חיפויים ממעטפת הבנין החיצונית

נשלח: 10/05/2023 - 08:07:03
על ידי razadv
שלום רב,

הרוב של 66% נדרש רק במקרה שעסקינן ב"מתחזק" (אין חובה כי תתקיים אסיפה כללית אלא הסכמת 66% מבעלי הדירות להתקשרות).
בקשה למינוי נציגות חיצונית בשכר היא במקרה שבו אף דייר אינו מוכן להתנדב לכהן בתפקיד הנציגות.
ככל והנכם מתנגדים למהלך ההתקשרות עם חברת הניהול, עליכם לדרוש להועיד אסיפה שלא מן המניין (ובלבד שקיבלתם הסכמה בכתב של שליש מבעלי הדירות למהלך הזה). ואז חובה על הנציגות להועיד אסיפה בתוך 14 יום ממועד הודעתכם.
באסיפה תוכלו להעלות טענותיכם נגד המהלך ולדרוש קבלת החלטות ברוב של 51% ממשתתפיה.

בהצלחה

רז חיימוביץ, עו"ד