כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • האם מותר להחליט על השבתת חניון תת קרקעי?
דף 1 מתוך 1

האם מותר להחליט על השבתת חניון תת קרקעי?

נשלח: 24/02/2023 - 12:07:50
על ידי mira
שלום רב,

במסגרת פרוייקט תמ"א הותקן אצלנו חניון רובוטי - תת קרקעי , משותף לכל הדירות, כולל הצמדה בטאבו של חניה לכל דירה.
הפעלת החניון כרוכה בעלויות לא מבוטלות ולאחרונה עלתה בקשה מחלק מהדיירים להשבי את החניון.
ושאלתנו, האם אסיפת בעלי דירות רשאית להחליט על השבתת החניון? ואם כן, איזה רוב נדרש לכך?
בתודה מראש,
ועד הבית

Re: האם מותר להחליט על השבתת חניון תת קרקעי?

נשלח: 01/03/2023 - 08:50:22
על ידי razadv
שלום רב,

ציינת שהחניות רשומות בטאבו. משמע, עסקינן ברכוש פרטי.
משכך אין לנציגות כל סמכות לקבוע שימוש כלשהו של דייר ברכושו הפרטי (קרי, החניה הפרטית).

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד