כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • השתתפות בפתיחת סתימה של ביוב
דף 1 מתוך 1

השתתפות בפתיחת סתימה של ביוב

נשלח: 23/02/2023 - 22:28:42
על ידי Hayacohen
מי צריך לשלם עבור פתיחת סתימה ביוב בבנין משותף. הרי הביוב מחולק לצד ימין וצד שמאל. בנוסף איך אפשר לדעת אם הסתימה היא פנימית של דירה מסויומת

Re: השתתפות בפתיחת סתימה של ביוב

נשלח: 01/03/2023 - 08:49:05
על ידי razadv
שלום רב,

יש לדרוש מבעל המקצוע שיציין בחשבונית - מה מקור הנזק - האם בצנרת משותפת או ברכוש פרטי.
כך תדעו את מי לחיי בעד העבודה.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד