מעלית שבת בבניין עם מעלית 1
נשלח: 20/02/2023 - 15:11:21
שלום,
אני גר בבניין חדש עם מעלית 1 , באסיפת הדיירים האחרונה היו דיירים שהצביעו בעד המעלית (חשוב לציין שהם אינם דתיים או שומרי שבת )
והדיירים הדתיים בכלל גרים בקומות הנמוכות.
סוכם גם שיהיה מפתח נגיש לביטול המעלית בכל זמן שידרש למקרי חירום כאלו ואחרים .
סוכם גם כי יהיה מפתח נגיש /שכן נגיש בכל קומה בכל זמן נתון..
בפועל לאחר הישיבה לא פורסם הפרוטוקול של הישיבה.
ומעלית השבת הופעלה ללא הודעה והכנה מוקדמת ויותר מזה ללא קיום התנאים הנלווים להפעלה של המעלית.
אנחנו 4 דיירים שהתנגדנו וביקשנו מוועד הבית את פרוטוקול הישיבה , הוא לטענתו לא מוצא את הפרוטוקול ואין לו שום מידע להציג
לי יש החשש שהקול שלי נרשם כבעד למרות שאני התסייגתי בגלל עניין המפתח ולכן לא נתתי את הסכמתי המלאה אלא אם כן יהיה מפתח זמין ונגיש.
בכל אופן וועד הבית מתעלם מהבקשות שלנו לפרוטוקול ולפי מה שאנחנו יודעים במידה ולא קיים פרוטוקול משמע הישיבה/האסיפה לא תקיפה .
והפעלת מעלית השבת גם כן לא תקיפה.
בנוסף המפתח נממצא נעול תחת סוגר ובריח בארון חשמל שנמצא בקומה ה8 ולמנעול הזה רק לשכן מסויים יש את הגישה אליו.
שאלותי הן:
1. האם זה שלא פורסם פרוטוקול או לא מוצאים אותו אומר שהישיבה לא תיקפה וכי מה שהוחלט או הוצבע שם לא תקף?
2. האם וועד הבית חייב למסור פרוטוקול ישיבה ותוך כמה זמן זה נחשב לזמן סביר?
3. האם מותר לשכן לנעול מפתח שירות למעלית יחידה שהפכה למעלית שבת בארון חשמל עם מנעול אישי כשלאיש אין גישה אליו?
4. מה אנחנו יכולים 4 דיירים לעשות בנידון כדי לבטל את המעלית שבת הזו ?
תודה
אשמח לתגובה בהקדם.
אני גר בבניין חדש עם מעלית 1 , באסיפת הדיירים האחרונה היו דיירים שהצביעו בעד המעלית (חשוב לציין שהם אינם דתיים או שומרי שבת )
והדיירים הדתיים בכלל גרים בקומות הנמוכות.
סוכם גם שיהיה מפתח נגיש לביטול המעלית בכל זמן שידרש למקרי חירום כאלו ואחרים .
סוכם גם כי יהיה מפתח נגיש /שכן נגיש בכל קומה בכל זמן נתון..
בפועל לאחר הישיבה לא פורסם הפרוטוקול של הישיבה.
ומעלית השבת הופעלה ללא הודעה והכנה מוקדמת ויותר מזה ללא קיום התנאים הנלווים להפעלה של המעלית.
אנחנו 4 דיירים שהתנגדנו וביקשנו מוועד הבית את פרוטוקול הישיבה , הוא לטענתו לא מוצא את הפרוטוקול ואין לו שום מידע להציג
לי יש החשש שהקול שלי נרשם כבעד למרות שאני התסייגתי בגלל עניין המפתח ולכן לא נתתי את הסכמתי המלאה אלא אם כן יהיה מפתח זמין ונגיש.
בכל אופן וועד הבית מתעלם מהבקשות שלנו לפרוטוקול ולפי מה שאנחנו יודעים במידה ולא קיים פרוטוקול משמע הישיבה/האסיפה לא תקיפה .
והפעלת מעלית השבת גם כן לא תקיפה.
בנוסף המפתח נממצא נעול תחת סוגר ובריח בארון חשמל שנמצא בקומה ה8 ולמנעול הזה רק לשכן מסויים יש את הגישה אליו.
שאלותי הן:
1. האם זה שלא פורסם פרוטוקול או לא מוצאים אותו אומר שהישיבה לא תיקפה וכי מה שהוחלט או הוצבע שם לא תקף?
2. האם וועד הבית חייב למסור פרוטוקול ישיבה ותוך כמה זמן זה נחשב לזמן סביר?
3. האם מותר לשכן לנעול מפתח שירות למעלית יחידה שהפכה למעלית שבת בארון חשמל עם מנעול אישי כשלאיש אין גישה אליו?
4. מה אנחנו יכולים 4 דיירים לעשות בנידון כדי לבטל את המעלית שבת הזו ?
תודה
אשמח לתגובה בהקדם.