ערב טוב.
נשלח: 05/07/2006 - 22:58:07
אני אדריכלית צעירה, ולקוחות פנו אליי בבקשה להוסיף גרם מדרגות חיצוני(כניסה נפרדת) בבית דירות משותף.
שאלתי היא מהם החוקים לגבי תוספת שכזו?
האם זה אפשרי בכלל, מבחינת הרכוש המשותף? (פגיעה בגינה)
מהם הכללים לגבי פיצוי כספי, במקרה שכזה?
תודה מראש.
שאלתי היא מהם החוקים לגבי תוספת שכזו?
האם זה אפשרי בכלל, מבחינת הרכוש המשותף? (פגיעה בגינה)
מהם הכללים לגבי פיצוי כספי, במקרה שכזה?
תודה מראש.