כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • ערב טוב.
דף 1 מתוך 1

ערב טוב.

נשלח: 05/07/2006 - 22:58:07
על ידי אדריכלית בראשית
אני אדריכלית צעירה, ולקוחות פנו אליי בבקשה להוסיף גרם מדרגות חיצוני(כניסה נפרדת) בבית דירות משותף.
שאלתי היא מהם החוקים לגבי תוספת שכזו?
האם זה אפשרי בכלל, מבחינת הרכוש המשותף? (פגיעה בגינה)
מהם הכללים לגבי פיצוי כספי, במקרה שכזה?
תודה מראש.

הפניה לפורום יעוץ משפטי לועדים/ דיירי בית משותף

נשלח: 09/07/2006 - 10:22:00
על ידי שחר כהן פורטל בתים
שלום אדריכלית בראשית,
אני ממליץ שתעלי את שאלתך בפורום ייעוץ משפטי המנוהל ע"י עורכי דין, ולכן מתאים יותר לשאלתך. מעבר ישיר לפורום יתבצע בלחיצה על הקישור הבא:
http://www.batim.org.il/phpBBHeb/viewforum.php?f=5
בהצלחה,
שחר