החיפוש הניב 2 תוצאות

על ידי פריד309
30/04/2026 - 23:04:40
פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
נושא: חלל שנוצר בשטח המשותף מחמת בניה ממ"ד
תגובות: 2
צפיות: 2903

Re: חלל שנוצר בשטח המשותף מחמת בניה ממ"ד

תודה רבה על המענה. זה אני מבין שבהיעדר הסכמה כנדרש בחוק, החדר נותר חלק מהרכוש המשותף, וכל שימוש ייחודי בו ללא הסכמה מהווה פגיעה בזכויות הקנייניות של שאר הדיירים. השאלה האם ועד הבית יכול להתקין דלת לחדר ואור ולשמש אתו למחסן לכל הדיירים, או לחילופין להשכיר אתו,? כי נכון שהשטח שייך לכולם, אבל יש כאן גם...
על ידי פריד309
27/04/2026 - 13:53:08
פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
נושא: חלל שנוצר בשטח המשותף מחמת בניה ממ"ד
תגובות: 2
צפיות: 2903

חלל שנוצר בשטח המשותף מחמת בניה ממ"ד

שלום רב, אני פונה בתור חבר ועד בבית משותף. לאחרונה, 7 דיירים בבניין בנו ממ"דים (בטור אחד). כתוצאה מהבנייה, נוצר בקומה הקרקע חדר סגור הבנוי על שטח שהיה ועודנו רכוש משותף. הדיירים שבנו טוענים כי מאחר והם מימנו את הבנייה, החדר שייך להם והם זכאים לחלקו ביניהם לשימוש פרטי. מנגד, שאר דיירי הבניין טוענים כ...

עבור לחיפוש מתקדם