החיפוש הנציב תוצאה 1

על ידי Hadar1234
25/02/2025 - 16:36:39
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: הסקה בבניין-תקלות חוזרות
תגובות: 1
צפיות: 43237

הסקה בבניין-תקלות חוזרות

שלום, אני גרה בבניין עם 26 דירות משנות השבעים, בעל מערכת הסקה (מבניית הבניין). במערכת הסקה משתמשים רק 4 דיירים, שאר הדיירים נושאים בהוצאות האחזקה לפי החוק. מכיוון שהבניין ישן, הצינורות אכולים, ישנן תקלות חוזרות במערכת. כל שנה הצינורות מתפוצצים בכמה מוקדים. לצערי מרבית הבעיות בצנרת המרכזית שעוברת מעל...

עבור לחיפוש מתקדם