החיפוש הנציב תוצאה 1
- 25/02/2025 - 16:36:39
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: הסקה בבניין-תקלות חוזרות
- תגובות: 1
- צפיות: 43237
הסקה בבניין-תקלות חוזרות
שלום, אני גרה בבניין עם 26 דירות משנות השבעים, בעל מערכת הסקה (מבניית הבניין). במערכת הסקה משתמשים רק 4 דיירים, שאר הדיירים נושאים בהוצאות האחזקה לפי החוק. מכיוון שהבניין ישן, הצינורות אכולים, ישנן תקלות חוזרות במערכת. כל שנה הצינורות מתפוצצים בכמה מוקדים. לצערי מרבית הבעיות בצנרת המרכזית שעוברת מעל...