החיפוש הנציב תוצאה 1

על ידי ALEXANDRA
23/05/2024 - 11:39:07
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: מעבר לחברת אחזקה
תגובות: 1
צפיות: 26005

מעבר לחברת אחזקה

שלום רב, אני גרה בבנין בן 5 שנים עם 42 דירות. הועד תיפקד לדעתי באופן לא תקין: לא פורסמו מודעות לפני אסיפות הדיירים עם הנושאים לדיון, האסיפות הכלליות כונסו והתנהלו בנוכחות פחות מהמניין הדרוש (לדוגמה 14 דיירים מתוך 42), לא נערכה הצבעה בעניינים חשובים, כמו מעבר לחברת אחזקה או גובה התשלום לועד או תיקוני...

עבור לחיפוש מתקדם