החיפוש הנציב תוצאה 1
- 23/05/2024 - 11:39:07
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: מעבר לחברת אחזקה
- תגובות: 1
- צפיות: 26005
מעבר לחברת אחזקה
שלום רב, אני גרה בבנין בן 5 שנים עם 42 דירות. הועד תיפקד לדעתי באופן לא תקין: לא פורסמו מודעות לפני אסיפות הדיירים עם הנושאים לדיון, האסיפות הכלליות כונסו והתנהלו בנוכחות פחות מהמניין הדרוש (לדוגמה 14 דיירים מתוך 42), לא נערכה הצבעה בעניינים חשובים, כמו מעבר לחברת אחזקה או גובה התשלום לועד או תיקוני...