החיפוש הניב 6 תוצאות

על ידי 49dina
17/03/2024 - 12:05:08
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: הוצאה שוטפת או מיוחדת
תגובות: 4
צפיות: 14949

Re: הוצאה שוטפת או מיוחדת

צודק :)
תודה רבה
על ידי 49dina
13/03/2024 - 10:47:27
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: הוצאה שוטפת או מיוחדת
תגובות: 4
צפיות: 14949

Re: הוצאה שוטפת או מיוחדת

תודה,
אז אם אין מספיק כסף בקופה, מי שגרים בשכירות לא צריכים להשתתף במימון הסכום שחסר, גובים אותו רק מבעלי הדירות.
על ידי 49dina
10/03/2024 - 11:08:53
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: הוצאה שוטפת או מיוחדת
תגובות: 4
צפיות: 14949

הוצאה שוטפת או מיוחדת

שלום רב,
אני חברה בועד של בית משותף, 4 קומות, 16 דירות.
שאלה:
תשלום עבור צביעת חדר מדרגות נחשב להוצאה שוטפת ומשלמים הכל מקופת ועד הבית, או הוצאה מיוחדת שהיא על חשבון בעלי הדירות.
על ידי 49dina
08/12/2023 - 11:11:03
פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
נושא: תקנון מוסכם של בית משותף
תגובות: 2
צפיות: 2531

תקנון מוסכם של בית משותף

שלום רב,

האם צריך למסור למפקחת, או לכל ערכאה אחרת העתק של התקנון המוסכם.
תודה,
חנוכה שקט ושמח
על ידי 49dina
01/12/2023 - 11:03:46
פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
נושא: דייר מבניין שכן פלש לחדר הניקיון בבניין שלנו
תגובות: 2
צפיות: 2220

דייר מבניין שכן פלש לחדר הניקיון בבניין שלנו

שלום רב, כיום אני אחת משתי חברות בנציגות בהתנדבות בבית משותף, 16 דירות. לפני כ-6 שנים ועד הבית עבר דירה, ואף אחד לא רצה לקחת על עצמו את התפקיד. באסיפת דיירים הוסכם להעסיק ועד חיצוני, ובחרנו מבניין שכן מישהו שעשה רושם של אדם נחמד וחרוץ, עוסק בשיפוצים ואינסטלציה. לפני קצת יותר מ-3 שנים, בהיותו ״הועד״,...

עבור לחיפוש מתקדם