תודה רבה
החיפוש הניב 6 תוצאות
- 17/03/2024 - 12:05:08
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: הוצאה שוטפת או מיוחדת
- תגובות: 4
- צפיות: 14949
Re: הוצאה שוטפת או מיוחדת
צודק 
תודה רבה
תודה רבה
- 13/03/2024 - 10:47:27
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: הוצאה שוטפת או מיוחדת
- תגובות: 4
- צפיות: 14949
Re: הוצאה שוטפת או מיוחדת
תודה,
אז אם אין מספיק כסף בקופה, מי שגרים בשכירות לא צריכים להשתתף במימון הסכום שחסר, גובים אותו רק מבעלי הדירות.
אז אם אין מספיק כסף בקופה, מי שגרים בשכירות לא צריכים להשתתף במימון הסכום שחסר, גובים אותו רק מבעלי הדירות.
- 10/03/2024 - 11:08:53
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: הוצאה שוטפת או מיוחדת
- תגובות: 4
- צפיות: 14949
הוצאה שוטפת או מיוחדת
שלום רב,
אני חברה בועד של בית משותף, 4 קומות, 16 דירות.
שאלה:
תשלום עבור צביעת חדר מדרגות נחשב להוצאה שוטפת ומשלמים הכל מקופת ועד הבית, או הוצאה מיוחדת שהיא על חשבון בעלי הדירות.
אני חברה בועד של בית משותף, 4 קומות, 16 דירות.
שאלה:
תשלום עבור צביעת חדר מדרגות נחשב להוצאה שוטפת ומשלמים הכל מקופת ועד הבית, או הוצאה מיוחדת שהיא על חשבון בעלי הדירות.
- 14/12/2023 - 19:23:16
- פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
- נושא: תקנון מוסכם של בית משותף
- תגובות: 2
- צפיות: 2531
Re: תקנון מוסכם של בית משותף
, אוקיי, תודה רבה
- 08/12/2023 - 11:11:03
- פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
- נושא: תקנון מוסכם של בית משותף
- תגובות: 2
- צפיות: 2531
תקנון מוסכם של בית משותף
שלום רב,
האם צריך למסור למפקחת, או לכל ערכאה אחרת העתק של התקנון המוסכם.
תודה,
חנוכה שקט ושמח
האם צריך למסור למפקחת, או לכל ערכאה אחרת העתק של התקנון המוסכם.
תודה,
חנוכה שקט ושמח
- 01/12/2023 - 11:03:46
- פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
- נושא: דייר מבניין שכן פלש לחדר הניקיון בבניין שלנו
- תגובות: 2
- צפיות: 2220
דייר מבניין שכן פלש לחדר הניקיון בבניין שלנו
שלום רב, כיום אני אחת משתי חברות בנציגות בהתנדבות בבית משותף, 16 דירות. לפני כ-6 שנים ועד הבית עבר דירה, ואף אחד לא רצה לקחת על עצמו את התפקיד. באסיפת דיירים הוסכם להעסיק ועד חיצוני, ובחרנו מבניין שכן מישהו שעשה רושם של אדם נחמד וחרוץ, עוסק בשיפוצים ואינסטלציה. לפני קצת יותר מ-3 שנים, בהיותו ״הועד״,...