החיפוש הנציב תוצאה 1
- 13/11/2023 - 09:55:27
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: השתתפות בהוצאות תיקונים
- תגובות: 1
- צפיות: 3299
השתתפות בהוצאות תיקונים
שלום רב, אנו ועד בית בבניין בן כ 40 שנה ואנו ועד בית קבוע כבר למעלה מ 20 שנה בבניין 9 דיירים. לפני כ7 שנים אחד הדיירים בקומה השניה שיפץ את דירתו ובזמן הקדיחות החיפוי שע"ג הקיר בלובי הכניסה נפל ברובו (חלקו באותו העת וחלקו בהמשך ) כשאנו כועד פנינו לשכן טען כי זה לא בגלל השיפוץ שלו. לפני כחודשיים התקבל...