החיפוש הנציב תוצאה 1

על ידי Hayacohen
23/02/2023 - 22:28:42
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: השתתפות בפתיחת סתימה של ביוב
תגובות: 1
צפיות: 7393

השתתפות בפתיחת סתימה של ביוב

מי צריך לשלם עבור פתיחת סתימה ביוב בבנין משותף. הרי הביוב מחולק לצד ימין וצד שמאל. בנוסף איך אפשר לדעת אם הסתימה היא פנימית של דירה מסויומת

עבור לחיפוש מתקדם