החיפוש הנציב תוצאה 1
- 23/02/2023 - 22:28:42
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: השתתפות בפתיחת סתימה של ביוב
- תגובות: 1
- צפיות: 7393
השתתפות בפתיחת סתימה של ביוב
מי צריך לשלם עבור פתיחת סתימה ביוב בבנין משותף. הרי הביוב מחולק לצד ימין וצד שמאל. בנוסף איך אפשר לדעת אם הסתימה היא פנימית של דירה מסויומת