היי,
הפורום פעיל???
אני ממתינה לתשובה
החיפוש הניב 2 תוצאות
- 23/11/2016 - 14:38:05
- פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
- נושא: התנהלות נציגות הבית המשותף
- תגובות: 3
- צפיות: 11755
- 21/11/2016 - 14:48:59
- פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
- נושא: התנהלות נציגות הבית המשותף
- תגובות: 3
- צפיות: 11755
התנהלות נציגות הבית המשותף
שלום רב, מדובר בבניין משותף משולב שקומת הקרקע שלו היא קומה מסחרית, הקומה השניה קומת משרדים והקומה השלישית משמשת למגורים וחצי מהדירות ששימשו למגורים הוסבו לעסקים/משרדים. לפני כ-3-4 שנים הקימה נציגות הבית המשותף חברת ניהול הרשומה ברשם החברות שבעלי המניות בחברה והדירקטוריון הם חברי הנציגות עצמה. מדובר ...