החיפוש הניב 2 תוצאות

על ידי dana
23/11/2016 - 14:38:05
פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
נושא: התנהלות נציגות הבית המשותף
תגובות: 3
צפיות: 11757

Re: התנהלות נציגות הבית המשותף

היי,

הפורום פעיל???

אני ממתינה לתשובה
על ידי dana
21/11/2016 - 14:48:59
פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
נושא: התנהלות נציגות הבית המשותף
תגובות: 3
צפיות: 11757

התנהלות נציגות הבית המשותף

שלום רב, מדובר בבניין משותף משולב שקומת הקרקע שלו היא קומה מסחרית, הקומה השניה קומת משרדים והקומה השלישית משמשת למגורים וחצי מהדירות ששימשו למגורים הוסבו לעסקים/משרדים. לפני כ-3-4 שנים הקימה נציגות הבית המשותף חברת ניהול הרשומה ברשם החברות שבעלי המניות בחברה והדירקטוריון הם חברי הנציגות עצמה. מדובר ...

עבור לחיפוש מתקדם